niedziela, 5 lutego 2017

Smoothie z mango. Śniadanie nr 1

" - Powiedz, Puchatku - rzekł wreszcie Prosiaczek - co ty mówisz jak się budzisz z samego rana ? 
  - Mówię: " Co dziś będzie na śniadanie ? " - odpowiedział Puchatek - A co ty mówisz Prosiaczku ? 
  - Ja mówię " Ciekaw jestem, co się dziś wydarzy ciekawego ". 
    Puchatek skinął łepkiem w zamyśleniu.  - To na jedno wychodzi - powiedział " 

No właśnie, zatem co dziś na śniadanie? Smoothie z mango i banana. Nie mogłam się wczoraj oprzeć pokusie kiedy zobaczyłam truskawki, oczywiście w lutym truskawki tylko wyglądają jak truskawki i mają zapach identyczny z naturalnym,  ale co tam :) Do czerwca jeszcze daleko a mnie brakuje słońca i koloru. I szybkiego lekkiego śniadania. Do zrobienia w 10 min. 




Składniki: 
  • 1 dojrzałe mango 
  • 1- 2  banany 
  • sok z połowy limonki lub pomarańczy 
  • 1-2 łyżki  płatków orkiszowych lub innych (może być domowa granola) 
  • dowolne owoce do dekoracji 

Wykonanie: 

Mango i banana obieramy, kroimy na mniejsze kawałki. Wkładamy do blendera, dodajemy sok z limonki lub pomarańczy i miksujemy do otrzymania gładkiego puree. Można dodać kilka kostek lodu. Przelewamy do szklanki lub na talerz. Posypujemy płatkami albo domową granolą. Dodajemy owoce. Lekkie, łatwe i szybkie. Bo, że smaczne nie muszę nikogo przekonywać :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz